Miért fizetnénk többet a taxisnak, ha kedvező áron bérelhetünk is?

Forrás: turizmus.com

2018. július 05. 14:20

Vasárnaptól drágább lett a fővárosi taxizás, így érdemes átgondolni, hogy más megoldást válasszunk a magán és a céges utazásokhoz.

Vasárnaptól drágább lett a fővárosi taxizás. A taxisok javaslatára módosított rendelet szerint a korábbi 450 forintos alapdíj 700 forintra emelkedett, a kilométerdíj 20 forinttal, a percenkénti várakozási díj pedig 5 forinttal nőtt. Ilyen árak mellett érdemes átgondolni,hogy más megoldást válasszunk a magán és a céges utazásokhoz.

A Sixt autókölcsönző személyszállítással foglalkozó limuzin üzletága 2015 augusztusa óta működik Magyarországon. Ezen szolgáltatásunk keretében öltönyös, angolul beszélő,protokoll ismeretekkel és a szükséges engedélyekkel rendelkező sofőrrel együtt bocsátunk rendelkezésre autókat ügyfeleink részére. Az autókba angol nyelvű újságot és ásványvizeket készítünk be, de lehetőség van egyedi bekészítésekre is (pl. pezsgő, virág).

Jelentős hazai és nemzetközi tapasztalatunk van a személyszállítás területén, a kezdetektől mi vagyunk az Emirates légitársaság kizárólagos partnere, aminek a keretében mi szállítjuk az Emirates business és első osztályú utasait, de pl. az UEFA budapesti kongresszusán és a Bocuse d’Or-on is mi szállítottuk a kiemelt vendégeket.

Profilunkba tartozik egyebek mellett az egyirányú városi, vidéki vagy reptéri transzferek,rendezvények, konferenciák és egyéb kiemelt események lebonyolítása, valamint protokolláris eseményekhez kapcsolódóan delegációk szállítása.

Autóflottánk kizárólag új autókból áll. Miénk az ország legnagyobb BMW flottája, de rendelkezünk középkategóriás autókkal (pl. Ford, Opel, Renault, Kia, Skoda), kisbuszokkal(Ford Tourneo, Mercedes-Benz V osztály), kisteherautóval, valamint a személyszállítás logisztikájának teljes körű lebonyolítása keretében nagybuszos (49 fő) igények teljesítését és a vendégek érkeztetését, asszisztencia biztosítását is vállaljuk.

Az elmúlt három évben a rugalmas és személyre szabott szolgáltatás, a gyors és egyszerű ügyintézés olyan érvek, amelyek mind a vállalatoknak, mind a magánszemélyeknek fontosak a mindennapokban. Mindamellett, hogy a taxik díjai irreálisan magasak, érdemes a Sixt általnyújtott egyéb szolgáltatásokra is figyelni. Bár sofőrjeink szívesen tájékoztatják az utasokat a főváros nevezetességeiről, az iPad Solutions applikációval egy különleges interaktív térkép segítségével élményszerűvé válik a budapesti autózás, az útvonal pedig pontosan követhető. Ha pedig külföldi üzletfelei számára szeretné igénybe venni a szolgáltatást, a prémimum sofőrszolgálatunk az ideális választás.

A Sixt-nél nem emelkedett a Limuzin szolgáltatás ára, előfoglalással egyedi ajánlatot is kaphatunk

Igény szerint választható a reptéri transzferszolgáltatás is, ami kényelmes és exkluzív körülmények között biztosítja a hosszú, fárasztó utazást követően a hazajutást. Nincs sorban állás és lökdösődés a szabad taxikért, a Sixt sofőrjei minden esetben pontosan érkeznek a repülőtérre és a VIP parkolóhelyeken várják utasukat. Így problémamentesen betervezhető
akár az utazás napjára is még egy fontos tárgyalás, garantáljuk, hogy időben odaér a kijelölt helyszínre!

Legyen az üzleti megbeszélés, reptéri transzfer, konferencia, gála rendezvény, privát kényelmi szolgáltatás vagy egy szimpla városnézés, prémium autónkkal és prémiumsofőrünkkel biztosan elégedett lesz!

Bővebb információkért látogasson el a https://www.sixt.hu/limousine-transzfer/ oldalra vagy érdeklődjön a limousine@sixt.hu e-mail címen!